Sunday, November 15, 2015

ESCAPE WATCHES İLE HARİKA BİR WORKSHOP VE KOLEKSİYON LANSMANI

Benim aksesuara ne kadar çok düşkün olduğumu çoğunuz bilirsiniz. Bu nedenle gözlük, saat, çanta, kolye, papyon  vs... gibi markaların lansmanları olursa hiç kaçırmam.





Geçen gün Escape Watches ,Top of the World kampanyasının Kolektif House'da düzenlenen lansmanında katıldım.

Çok başarılı ve zevkli bulduğum markanın yeni bay ve bayan koleksiyonu oldukça göz alıcı şıklıktaydı. Bayan modelleri oldukça feminen ve ışıltılıyken, en çok rose rengindeki tasarımları beğendim.




Bay modellerinde ise deri kayışlı modeller oldukça dikkatimi çekti ve öğrendim ki limited edition olarak üretilmiş, neden hep en şık ve pahalı modelleri buluyorum acaba:-)) 






Escape Watches Türkiye Kurumsal iletişim direktörü Melis Özer yeni sezon ürünlerinin tüm detaylarındaki bize aktardıktan sonra konukları için birbirinden keyifli workshop'lar hazırlamıştı. 

Uzun zamandır katıldığım en keyifli organizasyon olduğunun altını özellikle çizmek isterim. 

Sizde en kısa zamanda yeni Escape Watches koleksiyonuna göz atın derim.






0 yorum:

Post a Comment