Saturday, February 9, 2013

Projem ''BACK TO THE NATURE'' Video tanıtımı ve Mor Çatı Kadın Sığınma Vakfına destek gecesi.

06/02/2013 gecesi  Rehab İstanbul'da Mor Çatı Kadın Sığınma Vakfı yararına düzenlediğim ''Back to the Nature'' adlı  video ve styling projemin tanıtım gecesinin ''styling performance ''  ve  backstage'den  fotoğrafladığımız kareleri sizlerle paylaşmak istedim.
Şiddete karşı kadınlarımızı temsil eden ve doğanın en değerli varlğı ;Doğa Perisi ve Koruyucuları ,''Back to the Nature'' styling performance için etkileyici bir giriş oldu.
Almanya'nın en ünlü Make up artist'lerinden " Chloe " tüm ekibin ve Kurucova'nın muhteşem makyajı ile herkesten tam not aldı.
Chloe avrupa'da bir çok global dergi ve high fashion projeye imza attığı için şu an İstanbul'un en aranılan make up artist'lerinin başında yer alıyor.Bir sonraki projede onun gibi tatlı biri ile tekrar çalışmak için şimdiden sabırsızlanıyorum.

Bu projece'de bana destek olan kuruluşlara huzurunuzda teşekkür etmek isterim;NG creative ideas,Rehab İstanbul ,Bybusto ajans,Mor Çatı Kadın Sığınma Vakfı.
Kişisel destekleri ile beni yanlız bırakmayan değerli arkadaşlarım ;Deniz Demirtaş,Şeyda Güngör,Zeynep Bilmez,Pınar Sungur,Veronika Kurucova,Duygu Sakuc,Hüseyin Kırlak,Tuğba Çeke,Zülal Güler ,Ebru Chloe İmre ve diğer tüm ekiplerin bireylerine tek tek TEŞEKKÜR EDERİM...





Doğa Perisi kostümü  by Tuğba ÇEKE ve Ünlü Slovak Model Veronika KURUCOVA




Ormanda yapılan video çekimleri ve ''Styling Performance'' tek tema'da işlendi.






Şiddete karşı kadınlarımızı temsil eden ve doğanın en değerli varlğı ;Doğa Perisi ve Koruyucuları








Ormandaki çekimler sırasında işlenen tema ''Styling Performance'' ile birleştirildi.







Video çekiminde ve ''Styling Performance'' sırasında modellere  David Beckham for HM ürünleri giydirildi .


















Ben ve ekibimin tüm yorgunluğunu attığı,muhteşem tepkiler verdiğiniz selam ANI...


Backstage ;
Hazırlık aşamaları sırasında heyecan doruktaydı.




Backstage;
Modellere show öncesi son saç ve makyaj dokunuşları.




Projemin her detayını düşündüğüm gibi Kareografi'yi de ben yaptım:))


Bu ekibe ne kadar teşekkür etsem azdır,kış ayında kar yağarken iç çamaşırı ile ormanda saatlerce fedakarca çalıştık.

1 comment:

  1. Congratultions!
    I loved all the photos and the vıdeo of course! :-) I am regretful that I mıssed the performance in Rehab b/o my travel to abroad.

    ReplyDelete