Thursday, September 5, 2013

Mango AW13 ''Rock It Up'' @Fourseasonsbosphours

Yaz aylarının son günlerinde bir çok perakende devi marka AW13 koleksiyonlarını tanıtmak için birbirinden iddalı özel defileler düzenliyor.

Mango'da her sezon koleksiyonunu tanıtan bu markalardan biri ,bende davetliler arasındaydım.
 Fourseason Bosphours otelin terasında önce kokteyl sonrasında ''Rock It Up''  adlı defile gayet başarılı ve gösterişli bir şekilde gerçekleşti.

 Koleksiyonun dokusu asi,şık ve gayet rahat parçalardan oluşmaktaydı,fakat öyle bir davetli kitlesi vardı ki onların tarzına baktığımda hiçbirinin  ne koleksiyon ile ilgilendiğini nede Mango'yu öncelikli tercih ettiklerini hiç sanmıyorum.

Sanki Elie Saab defilesine gelmiş gibi haute couture elbiseleri ile beni gerçekten etkilediler:)))) Cemiyet hayatını seviyorum ama Hello,this is Mango catwalk ....

Sizlerle defileden bir kaç kare paylaşmak isterim,o gece tembelliğim üzerimdeydi o yüzden az fotoğraf çektim,kusura bakmayın.

Defileyi tasarımcı ve moda blog yazarı arkadaşım Duygu CİNİSLİOĞLU ile bereber izledik.

Platform topuklu ayakkabılar artık halk ile buluşmaya hazır.


Kombinasyonlar maskülen bir styling ile desteklenmişti.



Defilelerin aranılan modeli Didem SOYDAN


Erkek koleksiyonunun beni pek heyecanlandırdığını söyleyemem.



Kırmızı-Siyah kalın çizgili triko'ya bayıldım.


Defilenin Koreografisini Öner EVEZ yaptı.


Bir sonraki parti veya defilede görüşmek üzere HOŞÇAKALIN....

0 yorum:

Post a Comment