Saturday, February 15, 2014

MBFWI 2014 Kick Off Party

Mercedes Benz Fashion Week Istanbul  için geriye sayım başladı. 
13 mart perşembe akşamı eski Bomonti bira fabrikasında gerçekleşen  kick off party çok renkli ve hareketli geçti.


Yukardaki afişten de anlıyacağınız üzere moda dünyasının bir çok çalışanı o gece ordaydı.


IC şirketler grubu yönetiminin davetlisi olarak,partiye çok sevdiğim yakın dostlarım,yazar Rene Ames, tasarımcı Selma State ile katıldım.


Sol'dan sağ'a Selma State ,ben ve şapka tasarımcısı Merve Bayındır.



Eski defilelerin backstage görüntülerinden oluşan  bir video gösteriminin ardından parti başladı. 
MBFWI'da hangi tasarımcıların yer alacağına veya defile takvimine dair hiç bir sunum veya bilgilendirme yoktu.
İçimden bu nasıl bir kick off parti diye geçirmedim de değil açıkcası...


O gece tanıştığım tasarımcı Çiğdem Akın tek kelime ile mükemmel bir kadın. 
Her sezon koleksiyonlarını yakından takip ettiğim Akın'ı yakından tanımak süperdi.


Eski Bomonti bira fabrikasının çok yakın zamanda İstanbul'un en önemli sanat,moda ve eğlence mekanlarından biri olacağını şimdiden size söyleyebilirim.


Halihazırda elimde MBFWI mekanı ve tarihi ile ilgili bir görsel varken onu paylaşmak istedim.

Aynı hafta içinde,12 mart çarşamba gecesi benim de size büyük bir süprizim olacak ;) takipte kalın...

Yukarıda paylaştığım fotoğrafların bazıları Rene Ames'in albümünden alınmıştır.

0 yorum:

Post a Comment