Friday, February 20, 2015

MOTORSİKLET STİLİM

Kendimi bildim bileli, ailemin garajında  hem spor hemde klasik motorlarımız oldu. 


Çocukluğum babamın motor tutkusuna şahit olmak ve onunla birlikte yüzlerce kilometre motor üzerinde seyahat ederek  geçti. 
Nedendir bilmem ama o yıllarda, babamda ki heyecan ve tutku bende bir türlü oluşmadı.




Amerika'da yaşadığım yıllarda yani 2004 -2006 arası ciddi bir istek ve heyecanla farklı motor modellerini incelemeye ve sürmek için ders almaya başladım. 






Dürüst davranmam gerekirse motor üzerinde olmanın  aşırı forslu görünmesi ve Florida eyaletinde motorun  çok tercih edilmesi beni bu anlamda gaza getirdi diye  düşünüyorum. 



Türkiye'ye döndükten sonra bu maymun iştahım balon gibi söndü :-)) 
Sonunda bunun başka bir ruh ve yaşam tarzı olduğunu kabul ettim. 




Bu  tabi ki hiç motor kullanmayacağım anlamına gelmiyor, yaz aylarında kasklar fora diyip rüzğarla yarışmak için şimdiden sabırsızlandığımı da belirtmek isterim.





Tüm araç ve motor kullanan insanları hız sınırlarına ve kurallara uymaya davet ediyorum. 

Bir gerçek var ki hem otomobil hemde motorsiklet kullandığımız zaman egomuz yükseliyor çünkü kendimize ait olmayan  fiziksel bir üstünlüğe ulaşıyoruz. Bu nedenle anlık yükselmelere kapılmayıp, başkalarını tehlikeye atmamak en güzel ego diye düşünüyorum. 

Kontrolsüz güç, güç değildir. 

Umarım bu çekimimizdeki  motorsiklet kombinasyonumu  beğenmişsinizdir. 

Deri Mont; Mavi 
Jean pantalon; H&M
Kaşkol; H&M
Bileklik; Bileklikstore
Deri eldiven: Tchibo
Bot : Orjinal Askeriye botu ( Eminönü) 




0 yorum:

Post a Comment