Sunday, May 1, 2016

YENİ BİR ERKEK KOMBİNASYON ÖNERİSİNE NE DERSİNİZ?

Nisan ayı bizlere  oldukça güzel bahar günleri yaşatırken, bazı günleriyse soğuk ve yağışlı geçti. Bende bunu fırsat bilip hiç gün ışığına çıkarmadığım bazı kışlık parçalarla çekim gerçekleştirdim. 




Siyah, bildiğiniz üzere vazgeçilmezlerim arasındadır. Bu nedenle bu kombinasyomu sadece beyaz bir gömlek ile açmak istedim. 





Uzun zamandır yelek kullanmadığım için kabanı tamamlayıcı olarak altı düğmeli kesimi güzel bir yelek şeçtim. 





Sokakta yaptığımız bu çekimlerde rahat durmayıp bir Batman misali pozlarım ise bana oldukça keyif verdi.
Kombinasyonumun en dikkat çeken parçası olarak modeline pek rastlayamayacağınız deri bir eldiven kullandım.





Kaban.    ; Lufian
Gömlek   ; Zara
Yelek       ; Colins
Pantolon ; Lufian
Kemer     ; Zara
Bot          ; Hotiç
Gözlük.    ; Ray-Ban
Saat         ; Guess
Eldiven     ; Özel Dikim

0 yorum:

Post a Comment