Monday, August 11, 2014

YAZ PROJEMİZ "MASCULINE & STYLISH

Geçen ay Büyük Ada'da gerçekleştirdiğimiz " Masculine & Stylish" adlı erkek modası çekimlerimizi paylaşma vakti geldi de geçiyor diye düşünüyorum.

Ada'nın büyülü atmosferinde gerçekleşen çalışmamızdan kişisel olarak çok keyif almıştım. 

Styling'ini üstlendiğim bu projenin sonuçları da  beni oldukça tatmin etti, bakalım siz nasıl bulacaksınız...




Ada'nın karakteristik ahşap konaklarıyla, günümüzün renkli ve tarz erkeği bir araya gelince oldukça çekici bir tablo ortaya çıktı.

 


Denim şıklığı ve konforu ile Ada'da bisiklet turu atmaya ne dersiniz? 






Adanın en gözde mekanı Anadolu  Büyük Kulüp'te davet için hazırız bence.




Romantik bir buluşma için samimi ve özenli bir kombinasyon her zaman iş'e yarar. 

Sıcak yaz günlerinde stilinden ödün vermeyen beyler, diğerlerine göre 3-0 önde olduğunuzu rahatlıkla söyleyebilirim.

Görenler görmeyenlerle  paylaşırsa çok sevinirim:)))) 

Son olarak çekim ekibimizi tanıtmak  isterim sizlere; 

Model ;                  Serkan Tan 
Photographer by ; Cem Ünver
Styling;                  Ümit Temurçin
Styling asistant;     Ceyda Yalçınkaya


2 comments:

  1. Bayıldım harika bir çalışma olmuş.
    Her bir kare bir birinden güzel.

    ReplyDelete
  2. Çokk beğendim. Şahane...
    Bazı fotoğraflar net değil...
    Sevgiler

    ReplyDelete