Monday, November 24, 2014

DÜNYA MUTFAKLARI MÜREKKEP'TE

MÜREKKEP TORTİLLA

 

Dünya Mutfaklarından En Acılısı 'Meksika Yemekleri'

 

Akademik eğitimim Ege ünv. Otel yöneticiliği F&B mezunluğuna dayandığı için Dünya mutfakları ile yakından ilgileniyorum. 

Mürekkep'in geçen hafta italyan mutfağından seçme yemekleri  "Mamma Mia" konsepti ile sundukları organizasyona bende katıldım.



Mürekkep'e Vesta event'in patroniçeleri, selin ve gözde ile beraber gittik ve tabi ki Göze ev sahiplerinden biri olarak çok samimi ve ilgiliydi.

 Bol bol yedim ve içtim :-)) İyi ki de gitmişim, doğrusunu söylemem gerekirse umduğumdan çok ama çok daha iyi hazırlanılmıştı tüm detaylar. 




Mekanın dekoru, görseller ve yemekler tek kelime ile harikaydı. 

Ama benim için en önemlisi fiyat aralığına  oranla,  yemeklerin kalitesiydi. Bu anlamda  On üzerinden sekiz verdim, sonuçtan ben gibi onlarca insanın mutlu olduğunu rahatlıkla gözlemledim. 

İki puan kırmamın nedeni ise  sonra ki haftalarda daha iyi işler çıkaracaklarını bildiğimden. 




Mürekkep ile dünya lezzetleri keşfimiz Meksika Yemekleri ile devam ediyor. Coğrafyası sebebiyle hem yerlilerin hem de İspanyol mutfağının etkisi altında olan Meksika'da, her damak tadına uygun bir yiyecek bulmak mümkün.

 

Mürekkep'e özel Nachos, Quesedilla, Taco, Meksika Burger ve Tava, Hot Beef Salata ve Fajita'dan oluşan geceye özel menüye, Meksika'nın olmazsa olmazı çilili sosları eşlik ediyor.

 



Meksika yemeklerini orijinal tadında Mürekkep farkıyla denemek için 27 Kasım Perşembe akşamı tam iş çıkışı saatinde, Taksim'e bekleniyorsunuz.

 Detaylar aşağıda yer alıyor, kaçırmamanızı tavsiye ediyorum.  

Yer: Taksim KafePi-Mürekkep

Tarih: 27 Kasım Perşembe

Saat: 18:00-22:00

Hashtag: #MürekkepTortilla

Twitter: twitter.com/murekkeps

Instagram: instagram.com/murekkeps

Adres: Refik Saydam Caddesi No:15/A Beyoğlu/İstanbul


0 yorum:

Post a Comment