Saturday, November 15, 2014

ERBULAK OYUNCULUK ve YAZARLIK EVİ İLE İLGİLİ RÖPORTAJIM ÇOK YAKINDA...

‘’İlla Bi’sey Öğrenirsiniz’’ ama çok da eğlenirsiniz... 

High Style dergisinin moda ve stil editörü olarak başladığım röportaj serisinde sanat  ve tiyatro dünyasının en önemli ailelerinden Erbulak'larla çok samimi ve keyifli  bir röportaj gerçekleştirdim. 
Röportajımın tamamını High Style aralık ayı sayımız çıktıktan sonra blog sayfamda da paylaşacağım. 

Öncesinde ise Erbulak Evi ile ilgili
genel  bilgi edinmenizi istediğim için kısa bir özet hazırladım sizlere. 


 
Küçükler, gençler ve genç kalanlar için her yaşa grubuna eğitim veren bir kurum ‘’Erbulak Oyunculuk ve Yazarlık Evi’’ Her branşın hocasının ayrı olduğu egitimlerde ; sahne, psiko-drama, ses-nefes, diksiyon, sahne ve kulis disiplini, beden dili ve koreografi, uygulamalı kamera önü gibi bir çok alternatif eğitim verilmekte. 



Ders saatleri çalışan&çalışmayan, okuyan&okumayan, öğrenciler düşünüldüğü için haftasonu ve hafta arası gündüz ve akşam olmak üzere planlanmış durumda.





 Kurum eğitmenleri ve kariyerleri ile ilgili detaylı bilgi almak için web sitesine göz atabilirsiniz.


Beni de kısa zaman içerisinde Erbulak'da eğitim alırken görürseniz şaşırmayın çünkü buranın enerjisini çok ama çok sevdim.

 Adres; İstasyon yolu sok. No:11 Bostancı / İstanbul 

www.erbulakevi.com

0 yorum:

Post a Comment