Tuesday, February 10, 2015

STİL DE SIRADANLIĞI KABUL ETMEYEN NİŞANTAŞI

Bu sefer, Nişantaşı  sokak modasını yansıtmak üzere yapacağımız blog çekimim  için yola çıktık. Taksi, taksiiiii... Ohh bir dakika, düşündüm de bu ışıltılı sokaklarda yürümek çok daha keyifli ve öğretici olabilir. Sizde bana katılıyormusunuz? Evet dediğinizi duyar gibiyim. 
Ehhh  o zaman takılın peşime, neler yapmışız hep beraber göz atalım. 




Türkiye'de moda deyince ilk akla gelen semtlerin başında Nişantaşı gelir. 
Sokak alışverişinin en keyifli olduğu ve farklı marka alternatifleriyle  ihtiyaçlara cevap veren  zengin bir bölgedir.




 Bir çok marka, birbirinden farklı çekici koleksiyonlar sunarken, özel vitrinleri  adeta baş döndürür. Şık restoranları ve cafeleri ise  alışveriş arasında dinlenmek ve vakit geçirmek için iyi bir duraktır. 


Gerek iş gerekse özel hayatım dolayısıyla,  sık sık uğradığım Nişantaşı bölgesine her gittiğimde, bende kombinasyonlarıma ekstra özen göstermeye çalışırım. 



Çünkü nişantaşı sakinlerinin kendilerine has şık,sade ve sofistike stilleri vardır. 
Bir çok moda takipcisinin  veya kreatif insanların çalıştığı  bir bölge olmasından dolayı renkli ve cesur stillerle de sık sık karşılaşmanız söz konusudur. 









Hal böyle olunca  Nişantası'nın moda çitası oldukça yüksektir.







Benim blog sayfam için hazırladığım, Nişantaşı sokak modası, stil çalışmamı nasıl buldunuz? Umarım beğenmişsinizdir. 






Bu keyifli çekimi, fotoğrafçı Hüseyin Kırlak ile gerçekleştirdik.
O gün hava soğuk olsa daha biz çok eğlendik. 
Sevgili arkadaşım Gözde Usta ise bize çekimler sırasında oldukça destek oldu. 




Hayat paylaştıkça güzel diyerek, sizlere Nişantaşı sokak modası için hazırladığım kombinasyonu sundum. 

Bu kombinasyonumla, trend  erkek modası ile ilgili küçük de olsa bir kaç fikir verdiğimi umuyorum. 

En sevdiğim sözlerden biri ile birlikte bugün kü yazımı sonlandırmak  istiyorum. 

" Kıyafetinize göre karşılanır, kültürünüze göre uğurlanırsınız."

Sevgi ile kalın...

0 yorum:

Post a Comment